Relacje, Sprawdź

WARSAW MOTORCYCLE SHOW 2018 – RELACJA Z IMPREZY

0 162

Warsaw Motorcycle Show przeszło do historii. Kto wybrał się w ten weekend do Nadarzyna, z pewnością nie żałuje przejechanych kilometrów. Tegoroczne targi branży motocyklowej okazały się prawdziwą ucztą dla wszystkich pasjonatów jednośladów i nie tylko.

O popularności motocyklizmu w Polsce świadczy rozmach z jakim organizatorzy i wystawcy przygotowali wystawę, jednak jeszcze lepszym świadectwem jest frekwencja, z jaką mieliśmy do czynienia w minioną sobotę i niedzielę. Po piątkowych spotkaniach branżowych przyszedł czas na odwiedzających. Długa, czasem nawet za długa kolejka przed wejściem, tłumy w środku mówiły same za siebie.

LDZ_1793

W Hali C królował styl vintage i klasyczne pojazdy. Błyszczały chromy i oczy amatorów widlastych dwójek na widok cruiserów, bobberów i wszelkiej maści customowych unikatów. Sąsiadujące ze sobą ikony amerykańskiej motoryzacji Harley Davidson i Indian, przyciągały jak magnes. Przygotowane na najwyższym poziomie wystawy kusiły bardzo ciekawą scenografią, ale przede wszystkim potężnymi pojazdami. Ekipa z Milwaukee zaprezentowała bardzo szeroką ofertę. Na wyróżnienie zasługuje tegoroczna wersja modelu Fat Bob. Była też waga superciężka  -Road Glide Special. Każdy mógł się przymierzyć to tego olbrzyma i poczuć w rękach ponad 370 kilo komfortu.

LDZ_1764

Odpowiedzią Indiana był olbrzymi Roadmaster i zupełnie niewinnie wyglądający przy nim Scout Bobber. Triumph kusił kolejnymi inkarnacjami modelu Boneville i wręcz dziwnie nowocześnie przy nich wyglądającymi Tigerami.

Sporo miejsca zajmowali pasjonaci oldtimerów. Bardzo profesjonalnie, pod banderą LOKu zaprezentowała się ekipa z Pruszkowa. Od małokalibrowej motorynki Pony, przez SHL-ki, Javy i MZ-ki, aż do Junaków z koszem. Było na co popatrzeć.

Zajmująca sporą część podłogi ekspozycja customów prezentowała się więcej niż okazale.  Przedstawione tam wariacje na temat motocykli naprawdę robiły wrażenie.

LDZ_1628

Na końcu propozycja dla kierowców, którzy uzbierali 24 punkty i chcieli je wymienić na rower. 😉 Ludzie z AV Bikes zadbali o tych wszystkich „szczęśliwców’ przygotowując niezwykle oryginalną ofertę.

LDZ_1642

Hala D była zdecydowanie bardziej współczesna. To tutaj rozgościły się marki kojarzące się przede wszystkim z dużymi prędkościami. Yamaha, Suzuki i Kawasaki reprezentowały Japonię, niemieckie BMW i włoska Aprilia broniły honoru Europy.

Wspomniana na początku Yamaha zajmowała chyba największą powierzchnię i pokazała szeroką propozycję swoich produktów. Z wyjątkiem egzotycznego Nikkena wszystkie modele były dostępne do przymiarki, ale nie łatwo było dopchać się do niektórych maszyn. Najbardziej oblegana wydawała się być R1 i odświeżone M-ki.

Sportowe skojarzenia budziło niewątpliwie stanowisko Pazera Racing, gdzie wyeksponowane były przywiezione chyba prosto z toru maszyny Patryka Pazery i Pawła Szkopka.

LDZ_1718

U „Kawy” spory tłumek fanów prędkości prawie non-stop podziwiał piekielnie szybką, wyjątkowo niezieloną Ninje H2. Tuż obok zaprezentowano najpiękniejszy, zdaniem wielu, premierowy motocykl targów Z900RS. To kolejna po W650 i W800 propozycja Kawasaki w stylu retro. Tym razem wzorowana na Z1 z początku lat siedemdziesiątych.

LDZ_1658

Suzuki zademonstrowało na żywo cały katalog swoich maszyn. Szerokie grono miłośników popularnej SV-ki ucieszyła z pewnością jej uaktualniona wersja. Wyścigowym akcentem był obracający się na podeście GSX-RR i wyświetlane na telebimie wywiady z zawodnikami Ecstara.

LDZ_1710

Gotowa do torowych zmagań wersja HP4 przykuwała uwagę amatorów mocnych wrażeń w zonie BMW Motorrad. Było też kilka motoambulansów (!) i NINE T w kilku odmianach.

LDZ_1698

Bardzo okazale prezentowała się wystawa Moto Guzzi. Trudno było przejść obojętnie obok czerwonych głowic w Audace Carbon. Ewan McGregor Approved. :)

Obok stanowisko innej legendarnej marki –  Norton Commando z ich hołdem dla tradycyjnej, rodzimej motoryzacji modelem 961 Sport MK II.

LDZ_1721

Do polskich tradycji odnoszą się za to motocykle opatrzone w logo Rometa i Junaka, które pomimo swojego często niepozornego wyglądu cieszyły się wcale dużym zainteresowaniem.

LDZ_1621

Wielką atrakcją Warsaw Motorcycle Show były imprezy towarzyszące. Festiwal Tatuażu zajmujący część hali C i atrakcje organizowane na scenie w hali D. Spotkania z ciekawymi postaciami związanymi z tematem motocykli, a także występy artystów uświetniających wydarzenie. Tu gwiazdą weekendu okazał się PEZET. Była też okazja do spotkań zrzeszeń motocyklowych. Możliwość tę wykorzystało oczywiście Forum Łódzkich Motocyklistów. Dzięki pomocy partnerów i miasta Łódź, doskonale udało się wykorzystać wynajętą przestrzeń. W łódzkim boksie zaparkowano kilka motocykli, a ekipa z TORU ŁÓDŹ zmieściła nawet swój samochód promując tym samym Akademie Bezpiecznej Jazdy.

LDZ_1768

Przy współpracy z firmą XLINE MOTORSPORT łódzka ekipa zorganizowała pokaz oklejania motocykli na żywo. Maszyny przeszły prawdziwą metamorfozę. Motywy ze Strusia Pędziwiatra wyglądały naprawdę obłędnie. Natomiast w drugim rogu stoiska fotobudka, jak magnes przyciągała gości z różnych roczników, a ustawiona nieopodal R-jedynka dzięki zainstalowanemu na podłodze potężnemu wentylatorowi, pozwoliła poczuć wiatr we włosach każdemu chętnemu do zrobienia sobie na niej zdjęcia.

LDZ_1773

LDZ_1687

Oprócz gości odwiedzali nas branżowi znajomi. Była Ciężka Girl, była Dzikuska, chłopaki z Motobandy i wielu innych. Wszystkich oczywiście zapraszano na Rozpoczęcie Sezonu Motocyklowego w Atlas Arenie, które odbędzie się już za pięć tygodni.

W łódzkim boksie naprawdę dużo się działo i mamy nadzieję, że przełoży się to na promocję motocyklizmu w Łodzi i na rekordową frekwencję 8 kwietnia.

LDZ_1681

Warsaw Motorcycle Show okazał się niezwykle udaną imprezą, bardzo pozytywnie ocenioną przez organizatorów, wystawców i przede wszystkim przez gości targów, którzy swoją obecnością dali najlepsze świadectwo swojej pasji do jednośladów. Widzimy się za rok w tym samym miejscu.

Głównym partnerem wyjazdu było miasto Łódź

ldz_partner3

Strona miasta: www.uml.lodz.pl

Wsparcie reklamowe zapewniła firma XLiNE

xline_157

Strona firmowa: www.xreklama.pl

Skorzystaj z rabatów!